Afectiunile genunchilor

Genunchii reflecta gradul de flexibilitate. In acest articol veti gasi informatii despre:

  • afectiunile genunchilor
  • cauzele subtile ale afectiunilor genunchiului
  • metode de tratament :exercitii fizice, remedii, masaj clasic, masaj cu ventuze

genunchi sanatos Atunci cand mergem, genunchii antreneaza intregul corp in miscare. De obicei genunchii sunt afectati atunci cand ne devalorizam cu privire la aspectul fizic sau la performantele noastre.Daca avem o dificultate in a ne plia genunchii aceasta indica un grad destul de ridicat de rigiditate .Aceasta rigiditate poate proveni din egoul foarte puternic si orgolios sau din teama de a ne pierde libertatea.Un genunchi care se pliaza usor este un semn de modestie si de flexibiliatea.Genunchi sunt necesari pentru a ne mentine pozitia sociala si statutul .Genunchii sanatosi indica faptul ca suntem deschisi fata de ceilalti si fata de schimbari.

O afectiune la genunchi indica dificultatea de a alege intre individualitate noastra (Eu) si cea a unui grup(Noi).Poate fi vorba despre relatiile de familie, cuplu, intre prieteni, intr-o organizatie religioasa ,sociala sau politica sau intre cele 2 principii ale noastre(masculin si feminin).Cand este afectat meniscul , individul traieste o dualitate care il face nervos si tensionat. Se agata de ceva/cineva , de ceea ce cred ceilalli si acest lucru il impiedica sa avanseze.Dizlocarea unui genunchi indica fapul ca ne simtim dezechilibrati fata de o persoana sau o situatie iar genunchiul nu mai poate sustine greutatea corpului. Un genunchi care joaca , cedeaza indica cat de influentabili suntem si cat de putina incredere si convingere avem. Daca agenunchi pocnesc  este posibil sa avem impresia ca pocnim si noi sub greutateta responsabilitatilor, a presiunii si a efortului.De obicei se intampla la persoane destul de perfectioniste care isi pun stachete imaginare foarte sus si sunt dezamagite de performanta lor.

 

In cazul in care apare bursita (bursele sunt mici saculeti ce actioneaza ca niste pernite de alunecare intre oase si tesuturile moi) care afecteaza mai ales calugarii sau oamenii pt care religia ocupa un loc foarte important , este necesar ca persoanele respective sa se intrebe care sunt implicatiile acestui aspect in viata lor. Durerea pe care o simt de fiecare data cand ingenuncheaza aminteste de obicei de conflictul interior , de o criza spirituala si de emotiile refulate. Daca vrem sa imbunataim sanatatea genunchilor  si sa mergem la cauza subtila este necesar sa acceptam sa fim mai deschisi fata de noi si fata de cei din jurul nostru si sa ne schimba radical felul de a privi aspectele care ne deranjeaza. Este necesar sa invatam sa mergem in sensul curentului si sa renuntam la ideile care nu ne mai ajuta.

 

A accepta sa ingenunchem in fata cuiva sau a unei situatii sau chiar a vietii in general pentru a primi ajutor si a fi deschisi pentru o noua realitate nu este atat de tragic.Este esential sa ne hotaram sa dam drumul la frustrare si culpabilitate, sa renuntam sa avem dreptate tot timpul si sa constientizam ca puterea pe plan social este relativa , sa ne oprim ….sa vedem care sunt adevaratele valori. Alte cateva indicatii  pentru afectiunile genunchilor sunt:

 
pigeon pose

pigeon pose

1.  Exercitiile fizice pot trata orice tip de durere și pot sa ne ajute sa ne pastram  inima si creierul sănătoase . În mod similar ele sunt bune pentru dureri de genunchi .Există unele  exercitii yoga care pot consolida muschii genunchilor si pot creste flexibilitatea . Totodata ele sunt foarte bune pentru durerile persistente .
2.Calciu – Dureri articulare apar, în general , datorită conținutului mai mic de calciu , de asemenea . Atunci când conținutul de calciu din oase se reduce , oasele devin slabe . Începeti  un regim alimentar care este bogat în calciu și alte elemente nutritive esențiale . Există multe suplimente de calciu disponibile care pot fi utilizate . Puteti incerca pasta de susan(tahini),acesta este un remediu simplu pentru dureri de genunchi sau orice alte dureri articulare .
3.Masajul  .Puteți folosi ulei de cocos , ulei de măsline sau de orice alt ulei de masaj . Masati regulat  zona genunchiului cu ulei cald  timp de 10-15 minute . Puteti face si Reiki in acelasi timp. Utilizați mișcări circulare de masaj . Mai jos sunt expuse 2 video dintre care unul este cu indicatii pentru masajul cu ventuze.
 
4.Uneori, durerile de genunchi pot apărea ca urmare a excesului de greutate. Faceti exerciții de stretching , Tai chi , Qi Qong, dans, inot pentru durerile de genunchi . Puteti face programe de antrenament la domiciliu  insa cel mai bine este sa consultati  un ghid care sa va indice  care sunt cele mai potrivite exercitii pt dvs si sa va corecteze cand nu adoptati o pozitie corecta.
5.Se mai recomanda detoxifierea organismului si folosirea laptelui de turmenic în fiecare zi .Este folosit in leacuri ayurvedice si are proprietati anti- inflamatorii și, astfel, ajută pentru a calma durerea de genunchi .Puteți folosi de asemenea  ceai de schinduf si  seminte de schinduf pastă ca o crema locala pentru ameliorarea durerii pentru zona afectată .Semințele de schinduf au proprietati anti- inflamatorii .
 
Masajul clasic al genunchiului:

 

Masajul cu ventuze:

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *